Forumsal.Net

Forumsal.Net (http://www.forumsal.net/index.php)
-   Sen Kimsin? (http://www.forumsal.net/sen-kimsin/)
-   -   heLen Kimdir ? (http://www.forumsal.net/sen-kimsin/365691-helen-kimdir.html)

heLen 23-Şubat-2013 13:41

heLen Kimdir ?
 
İsmim Hülya 26 yasındayım doqma büyüme konyalıyım :)
qüzellik uzmanıyım mesleqimi cok seviyorum bayanlarla uqrasmak cok zor olsada :zuha:
Dj'lik hayatta beni eqlendiren keyif aldıqım bi iş 6 yıl oldu, sanal olarak DJ'lik ve forumu seviyorum kafa daqıtmama yardımcı oluyor.Burada eqlenceli sohbet etmeyi seven birisiyim ama normalde bu kadar eqlenceli deqilimdir :D:D
Normal yasantımda haddinden fazla sorumluluqum var kafama koyduqumu qenelde yaparım akrep burcuyum tüm özelliqini tasırım kin tutmamdan nefret etsemde kin tutuyorum büyükle büyük cocukla cocuk olmayı seviyorum insanlara basda qarip bi önyarqım var buda yeterince insanlardan yana canım yandıqından oluyor kolay yanıma yaklasamaz kimse ben istemediqim sürece kücük yasda babamı kaybettim buda hayata karsı seni daha olqun ve daha hırslı yapıyor
qeleceqe dair planlarım hep tek kişi üzerine ve nasipse hayal olmakdan yavas yavas cıkıyorlar zaten sinirli bi yapım var sanalda qenelde kimseyi kırmamaya calısırım kırılırsam sinirlenirsem eqer sanalsa susarım önemsemem karsımdakini cünkü klavyede laf söylemek kırmak cok basit yüzünü bile qörmediqim bi insanın canını yakmama laf söylememe qerek bile yok zaten; ki namusumsa laf söylenen o bambaska bi olay ona qerekeni fazlasıyla yaparım.Galatasaraylıyım babamdan dolayı sanırım oda bende kaldı ve seviyorumda takımımı kısaca böyle ve konyayayıda bana sevdiren tek sey Mevlana ve Şems dir :)

Sonya 23-Şubat-2013 13:45

Seni tanımak çok güzel Hülya,allah hep iyi insanlarla seni karşılaştırsın bebeğim :))

Perii 23-Şubat-2013 13:46

Güzel anlatmışsın kendini ellerine saglık :) Başın sagolsun ayrıca..

heLen 23-Şubat-2013 13:47

Alıntı:

Sonya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 736868)
Seni tanımak çok güzel Hülya,allah hep iyi insanlarla seni karşılaştırsın bebeğim :))

Tsk ederim qüzelim senide tanımak qercekten cok qüzel Amin ecmain insALLAH canım :cici:

PRoFessoR 23-Şubat-2013 13:49

Güzel bir tanıtım olmus:)
seni tanımak güzeldi hülya.
İnsallah insanlara olan önyargını atlatırsın.cunku insanları sevmek insanlar tarafından sevıldıgını bılmek cok guzel bır hıssıyattır.
Herseyın gonlunce ve dıledıgınce olması dıleklerımle:)

heLen 23-Şubat-2013 13:55

Alıntı:

Perii Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 736870)
Güzel anlatmışsın kendini ellerine saglık :) Başın sagolsun ayrıca..

Tsk ederim bitanem :)
Saolasın ALLAH razı olsun ..

heLen 23-Şubat-2013 13:57

Alıntı:

CONSTANTİNE Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 736874)
Güzel bir tanıtım olmus:)
seni tanımak güzeldi hülya.
İnsallah insanlara olan önyargını atlatırsın.cunku insanları sevmek insanlar tarafından sevıldıgını bılmek cok guzel bır hıssıyattır.
Herseyın gonlunce ve dıledıgınce olması dıleklerımle:)

Tsk ederim arkadasım :)

Sanmıyorum bu önyarqıdan kurtulacaqımı ama insALLAH :)

Amin saol arkadasım ecmain insALLAH :cici:

Onurcan 23-Şubat-2013 13:57

Seni tanımak güzeldi :D

MeLiNNa 23-Şubat-2013 14:18

ben diyorum daa bu hatun sabırlı :D al işte kin tutmam diyo ,ben varya ben ahhh :zuha: neyse canım seni tanıdığıma memnun oldum bi ara gül cemalinide göreyim ,anlaşırsak istemeye gelicem seni :gtr::gtr: ..saka bi yana tabi :hih:


seni tanımak gerçekten güzeldi,şurda eğlenip ,birbirimizi güldürebiliyosak,o ne dedi, bu kime dedi diye düşünmek yerine espirilerimizi savurabiliyosak bu anlaşabildiğimiz anlamına gelir bebem :D seviliyosun mavişim.:cici:

heLen 23-Şubat-2013 14:23

Alıntı:

MeLiNNa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 736926)
ben diyorum daa bu hatun sabırlı :D al işte kin tutmam diyo ,ben varya ben ahhh :zuha: neyse canım seni tanıdığıma memnun oldum bi ara gül cemalinide göreyim ,anlaşırsak istemeye gelicem seni :gtr::gtr: ..saka bi yana tabi :hih:


seni tanımak gerçekten güzeldi,şurda eğlenip ,birbirimizi güldürebiliyosak,o ne dedi, bu kime dedi diye düşünmek yerine espirilerimizi savurabiliyosak bu anlaşabildiğimiz anlamına gelir bebem :D seviliyosun mavişim.:cici:

Bende seni tanıdıqıma cok memnunum valla ebelerimiz bile kaynastı okadar yani :zuha::zuha:

Dmm bi ara sana cam kapı acıyım qör beni :srl:

aynen senle sohbet ederken eqleniyorum qülüyorum bende seni cok seviyorum qüzel yüzlüm benim :kiss:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:38.

Powered by vBulletin® Version Gizlenmiştir.
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0