ForumSal.Net

Üye Ol Forumsal Albümler Mesajlar Gruplar Chat Yönetim Radyo Twitter Facebook



Go Back   Forumsal.Net Üye Listesi

yolcu Bayyolcu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

zraw

Ziyaretci Mesajı

Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 2 of 2
  1. Fındık Kurdu
    15-Kasım-2016 17:28 - permalink
    Fındık Kurdu
    Musmutlu yıllar abi, kızlarınla sevdiğin insanlarla beraber
  2. Deniz
    15-Ekim-2016 15:54 - permalink
    Deniz
    Abi, kusura bakma : ) isim hep yanlış söylemişim ben : )

Hakkımda

  • yolcu Hakkında
    Biyografi
    http://www.forumsal.net/sen-kimsin/604141-yolcu-hakkinda-bilmek-istedikleriniz.html
    Cinsiyetiniz ?
    Bay
    Bulunduğunuz Şehir
    Antalya Şubesi
    Hangi Takımlısınız
    Galatasaray
    Burcunuz Nedir?
    Akrep Burcu
    İlişki Durumu
    Yok
  • Signatürü



İstatistik

Mesaj adeti
Ziyaretci Mesajı
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: 17-Ocak-2017 22:19
  • Üye Tarihi: 12-Şubat-2015
  • Tavsiye Puanı: 1

Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 10

Thread Tags

No results to display...

Seslenenler

18-Ocak-2017
11:18 - Mastor mentioned yolcu in post Şu An Dinlediğin Şarkı Kime Armağan Olsun?
...ur Bey Türk XasthuR yolcu zümrüdü anka
12-Ocak-2017
15:01 - Jan Dark mentioned yolcu in post Aralık 2016- Ocak 2017 En'leri
...yın En İyi imzası : yolcu adamcık öldü kaldı m...
09-Ocak-2017
18:04 - Jose Chilavert mentioned yolcu in post Oy Ver! Manili Atışma Yarı Final 1. Karşılaşma
..., Sakaryalı, Yar´a, yolcu, Heavenly, No Pasara...
18:04 - Jose Chilavert mentioned yolcu in post Oy Ver! Manili Atışma Yarı Final 2. Karşılaşma
..., Sakaryalı, Yar´a, yolcu, Heavenly, No Pasara...
07-Ocak-2017
23:25 - Deniz mentioned yolcu in post Bugünkü Çiçekler Kime Gitsin?
...r . )) bir üst .. .yolcu
29-Aralık-2016
18:53 - Deniz mentioned yolcu in post Forumdan 5 kişiye çay ısmarlayın
yolcu sen nerelerdesin ..
18-Aralık-2016
19:14 - Deniz mentioned yolcu in post Forumda Kiminle Kahvaltı Yapmak İstersin?
yolcu abim ve kızları ile...
15-Aralık-2016
09:06 - KaraBiber mentioned yolcu in post 2016 Forumsal Yılın Moderatör Adayları
...eus heLen Sakaryalı yolcu Yar´a Not: Adaylar...
13-Aralık-2016
09:12 - KaraBiber mentioned yolcu in post 2017 ForumSal Yılbaşı Piyangosu Katılım Konusu
...ay, @Yabani, @Yek, @yolcu, @İptila+, @Zeynep, ...
12-Aralık-2016
15:14 - Deniz mentioned yolcu in post Şu An Dinlediğin Şarkı Kime Armağan Olsun?
mgFA8ZKWcNQ yolcu/ Abi . ))
09-Aralık-2016
11:57 - Deniz mentioned yolcu in post Forumdan 5 kişiye çay ısmarlayın
yolcu ve kızlarına. .
29-Kasım-2016
18:52 - Noah mentioned yolcu in post Forumdan Biri İçin İsim Vererek Yorum Yap
yolcu Çavlan, dostlar özle...
22-Kasım-2016
19:14 - Noah mentioned yolcu in post Yokluğunu Fark Ettiğiniz Üye
Çavlan ve yolcu
15-Kasım-2016
11:36 - Almi mentioned yolcu in post Forumdan 5 kişiye çay ısmarlayın
...vine Heart, Myself, yolcu abilerime :cici: ...
08:54 - Fındık Kurdu mentioned yolcu in post Yokluğunu Fark Ettiğiniz Üye
Abaris, yolcu abi
08:53 - Fındık Kurdu mentioned yolcu in post Forumdan 5 kişiye çay ısmarlayın
...vine Heart, Myself, yolcu abilerime :cici:
14-Kasım-2016
16:12 - Jan Dark mentioned yolcu in post Forumdan 5 kişiye çay ısmarlayın
yolcu abi yoksun , Almi, A...
13-Kasım-2016
20:55 - Noah mentioned yolcu in post Forumdan 5 kişiye çay ısmarlayın
yolcu abi yoksun , Almi, A...
09-Kasım-2016
08:22 - Fındık Kurdu mentioned yolcu in post Yokluğunu Fark Ettiğiniz Üye
yolcu abi
02-Kasım-2016
20:35 - Fındık Kurdu mentioned yolcu in post Yokluğunu Fark Ettiğiniz Üye
yolcu abiii :benmi:

Alıntılarım

31-Ekim-2016
14:02 - yolcu quoted yolcu in post Merhaba
Hoş geldiniz. @Bouquet ho...
13:56 - yolcu quoted yolcu in post Selamunaleykum
Hoş geldiniz. kartaliçe ...
29-Ekim-2016
17:43 - yolcu quoted yolcu in post Sigara içmek üzerine
Tütün ve boş sigara alıp k...
15-Ekim-2016
11:21 - yolcu quoted Deniz in post Forumdan 5 kişiye çay ısmarlayın
... : ) Fatih değil Deniz kardeşim, Hakan. :ci...
14-Ekim-2016
14:16 - yolcu quoted Fındık Kurdu in post Forumdan 5 kişiye çay ısmarlayın
Bi insan hep mi kibar olur ya, ta...
23-Eylül-2016
23:20 - yolcu quoted yolcu in post Bir kaç küçüklük resmi
Barış kardeşim harika çıkm...
22-Eylül-2016
22:19 - yolcu quoted yolcu in post Forumdan 5 kişiye çay ısmarlayın
Çavlan Ev Kuşu Farkedmez P...
18-Eylül-2016
15:25 - yolcu quoted yolcu in post Forumda Kiminle Kahvaltı Yapmak İstersin?
Çavlan Ev Kuşu Pentagram N...
17-Eylül-2016
23:40 - yolcu quoted yolcu in post Kaan Turkoglu Kisisel Paylasim Sayfasi
Kaan Sayfanız hayırlı olsu...
20:54 - yolcu quoted DeveAlper in post yolcu
sevimsiz gelen bir üye Sen ...
12-Eylül-2016
19:24 - yolcu quoted yolcu in post Yeşille iç içe
İlk iki fotoğraf çok güzel...
01-Eylül-2016
23:31 - Heavenly quoted yolcu in post Selam
Ciddi düşünüyoruz. bu ...
23-Ağustos-2016
21:01 - yolcu quoted in post SchadeL
Teşekkür ederim arka...
18-Ağustos-2016
17:15 - yolcu quoted yolcu in post Forumsal Futbol Takımı kuruldu!
RBS ne demek ? Organiza...
15-Ağustos-2016
16:29 - yolcu quoted Sezen in post İyi ki doğmuşsun kızçem.
Nice guzel yillara geekofg...
Tüm Zamanlar GMT +2 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:40.
Forum Yazılımı ve Sürümü Site Bilgileri

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2010 - 2011, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Kuruluş Tarihi : 05.10.2010
Tasarım : ForumSal

 
  
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir."Şikayet" buradan bize ulaşıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
Forum Forumlar Forum Sitesi Etiket Sitemap