ForumSal.Net

Üye Ol Forumsal Albümler Mesajlar Gruplar Chat Yönetim Radyo Twitter Facebook



Go Back   Forumsal.Net
ForumSal.Net & Genel
Üyelere Özel Kişisel Sayfanız
Kullanıcı Etiket Listesi


 
Seçenekler
Alt 14-Ocak-2018, 04:41   #151 (permalink)
Standart


Yıllar önce dinlemiştim. Unutmuşum bunu. Arıyordum ama sözlerini hatırlayamıyordum birtürlü , bugün karşılaştık yine .d

Ne feryad edersin divane bülbül

FortRight bunu beğendi.
Bayanamber isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15-Ocak-2018, 00:19   #152 (permalink)
Standart


Okuduktan sonra bi an için kendimi portakal suyu sanmak istedim
Sirius bunu beğendi.
Bayanamber isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15-Ocak-2018, 02:31   #153 (permalink)
Standart


Finallerden çıktıktan sonra, arkadaşlarım sınav hakkında konuştuklarında hissettiğim
scope bunu beğendi.
Bayanamber isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 21-Ocak-2018, 02:17   #154 (permalink)
Standart


Fill my heart with song
And let me sing forever more
Bayanamber isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22-Ocak-2018, 02:59   #155 (permalink)
Standart


Allahım bugün nasıl bir gündü böyleeee.
Benim çok düzenbaz kuzenlerim var. Hunharca hımbıl oynadık. Gözünü açık tutmazsan kaybedersin bizde. Kağıtlar karıştırılıp havaya atıldığı an havada kapılıyor. Sona kalan "benim kağıtlarım eksik" diye zırlıyor .d 4 kapıdı da biriktirip oyunu bitirmek istediğinde sen daha "Hımbıl" diyip elini koyamadan üzerine yatıyor insafsızlar. Elini araya kaynatmaya çalışanımız mı dersin, başkasının kağıtlarına göz ucuyla bakmaya çalışanımız mı :d Hele biriktirdiğimiz isimler jjdjshd keşke fotoğrafını çekseydim. Marilyn Monroe'ler, John Lennonlar, Ankaralı Namıklar biriktirdik jsjfjsjd .
Hımbıldan sıkıldıktan sonra çıldırırcasına hırsız - polis oynadık. Ajsjhah bi tanemiz göz kırpamıyo diye dil çıkardı abi ya. Bi tanemiz daha hırsızı görmeden ben öldüm diyo falan. Oyunu hiç kurallarına göre oynayan yok .d
Sonra kim-nerede? oyunu oynadık. Ay hele o iğrençti.
Kim gördü? sorusuna "valla ben görmedim" yazanı mı ararsın, ne dedi? sorusuna "hoşşik" yazanı mı sjjfjshf. Nerde ne yaptıysak hileye hurdaya başvurdu adamlar
İsim-şehirler. Tabular. Ay resmen çocukluğumuza gittik ya
Çok güldüm hala sırıtıyorum
scope ve Sirius bunu beğendi.
Bayanamber isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22-Ocak-2018, 13:26   #156 (permalink)
Standart


Annem kardeşime sabunladın mı ellerini evladım diyo.
Kardeşim:
-Hayır, sadece suladım.
djjfshhd
Sirius ve kedilerin babası bunu beğendi.
Bayanamber isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23-Ocak-2018, 00:49   #157 (permalink)
Standart


Film idare ederdi ama siz mükemmeldiniz <3
Bayanamber isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09-Mayıs-2018, 18:55   #158 (permalink)
Standart


Dün öğle yemeği sırasında yağmur yağmaya başladı. Tam çıkıcam soteden, bi baktım yağmur yağıyor, bütün öğrenciler kapının ağzına toplanmış. E saat 1 olmak üzere benim birime yetişmem lazım.Yağmur desen duracak gibi değil. İçimden dedim ki madem çıkmak zorundayım havalı bi çıkış yapayım şurdan skfjjs taktım kulaklıklarımı, geçirdim kapşonumu, açtım müziğimi. Eller cebimde artist artist yürümeye başladım. O 5-6 dakikalık yürüyüşün sonunda birime girdiğimde havuza batırılıp çıkarılmış gibiydim
Kuru tek bir noktam kalmamış. Sağolsunlar kıyafet verdiler ama tabi kaptım şifayı. Tırnaklarım dudaklarım mosmordu.
Keşke o komik kıyafetlerle selfie çekseydim
Sirius bunu beğendi.
Bayanamber isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10-Mayıs-2018, 22:03   #159 (permalink)
Standart


Babam çok tatlı bi insan ya.
2 gündür youtubedan vegan videoları izleyip duruyo. Akşam yemekte gelmiş bana diyo ki "Vegan mı olsam Saadet?"
Ona aynen şunları söyledim.
"İcat çıkarma benim başıma, hep internetten öğreniyorsun bunları, kapattırıcam o interneti görürsün sen."
Adam gülme krizine girdi. Alnıma şıplatıyor "Benim laflarımı bana karşı kullanma eşek sıpası" diyor skdjhshd
Sirius ve Larien bunu beğendi.
Bayanamber isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10-Mayıs-2018, 22:05   #160 (permalink)
Standart


Vegan oldum ben.
Baykedilerin babası isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla

Etiketler
amber


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:44.
Forum Yazılımı ve Sürümü Site Bilgileri

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2010 - 2011, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Kuruluş Tarihi : 05.10.2010
Tasarım : ForumSal

 
  
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir."Şikayet" buradan bize ulaşıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
Forum Forumlar Forum Sitesi Etiket Sitemap