ForumSal.Net

Üye Ol Forumsal Albümler Mesajlar Gruplar Chat Yönetim Radyo Twitter Facebook



Go Back   Forumsal.Net
ForumSal.Net & Genel
Forum Kuralları ve Duyurular
Kullanıcı Etiket Listesi


 
Seçenekler
Alt 12-Kasım-2017, 23:07   #1321 (permalink)
Standart


Alıntı:
Mathilda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yuzum yok ama .p yine nostalji mi calcaksiniz
foruma bi girebilsem, çalacak şey çok da; kaç gündür foruma girilmiyor ya da ben giremiyorum. şans eseri şimdi girebildim. yarın da böyle olursa yayın şimdilik yalan olur maalesef :/
Bay karamuratbenim isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12-Kasım-2017, 23:08   #1322 (permalink)
Standart


Alıntı:
karamuratbenim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
foruma bi girebilsem, çalacak şey çok da; kaç gündür foruma girilmiyor ya da ben giremiyorum. şans eseri şimdi girebildim. yarın da böyle olursa yayın şimdilik yalan olur maalesef :/
Bende de vardi sorun o zaman yarin takipteyim
karamuratbenim bunu beğendi.
BayanMathilda isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-Kasım-2017, 08:32   #1323 (permalink)
Standart


Yesssss @karamuratbenim
karamuratbenim bunu beğendi.
Bayan Alaz isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-Kasım-2017, 14:19   #1324 (permalink)
Standart


Arkadaşlar merhaba,

Bugün akşam için geçen gün yayın yapacağım hususunda sizleri bilgilendirmiştim hatırlarsanız.

Pazartesi sendromundan mıdır nedir bilemiyorum ama hafta sonu benim için biraz da yorucu geçtiği için hem fiziksel hem de psikolojik olarak bir türlü kendimi sabahtan beri o havaya sokamadım. Ha diyeceksiniz ki "ya alt tarafı basit bir şey yapıyorsun, yok motivasyon, yok o havaya giremedim, yok psikoloji filan deyip duruyorsun."

Valla sizin için basit gelebilir de benim için basit değil. Kendimin zevk almayacağı bir şeyi burada size icra etmek istemiyorum. Normal şartlarda birkaç gün önceden hazırlıyorum kendimi; şarkılar, konular, konuşmalar falan filan işte. Hani profesyonel olarak bu işi yapsam ancak bu kadar olurdu zaten )

Sonuç olarak, affınıza sığınarak bugün yayından feragat etmek istiyorum.
EfRaSiYaB bunu beğendi.
Bay karamuratbenim isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-Kasım-2017, 10:15   #1325 (permalink)
Standart


insanlarla dalga geçmek günah bir şey,yayın yapacam diyip;aman yok efendim yoruldum,keyfim yok,canım sıkkın,sevgilimden ayrıldım,prostatım tuttu bu nedir yahu?derhal ban atılmasını talep ediyorum.
İyi günler.by.
Merlin bunu beğendi.
BayanTuğçe isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-Kasım-2017, 10:27   #1326 (permalink)
Standart


Tuğçe ile aynı fikirdeyim.. Oy birliği ile banlayalım..
nys sn msglsn glb.. kib by..
BayanMerlin isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-Kasım-2017, 10:30   #1327 (permalink)
Standart


Kellesi vurula
Bay Classiic isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-Kasım-2017, 10:34   #1328 (permalink)
Standart


Alıntı:
Tuğçe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
insanlarla dalga geçmek günah bir şey,yayın yapacam diyip;aman yok efendim yoruldum,keyfim yok,canım sıkkın,sevgilimden ayrıldım,prostatım tuttu bu nedir yahu?derhal ban atılmasını talep ediyorum.
İyi günler.by.

haanıımmm haanıımmmmm :/

100 yayının 100'ünde de çağırdığım halde gelmeyen kişilerin trip atmaya hakkının olmadığı kanısındayım :/

Alıntı:
Merlin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tuğçe ile aynı fikirdeyim.. Oy birliği ile banlayalım..
nys sn msglsn glb.. kib by..

istenmediğim yerde durmam :blöfyapangaramurat:


Alıntı:
Classiic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kellesi vurula
bence önce çarmıha gerin :/
Bay karamuratbenim isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-Kasım-2017, 13:48   #1329 (permalink)
Standart


Alıntı:
karamuratbenim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
istenmediğim yerde durmam :blöfyapangaramurat:
BayanMerlin isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15-Kasım-2017, 22:51   #1330 (permalink)
Standart


Alıntı:
karamuratbenim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar merhaba,

Bugün akşam için geçen gün yayın yapacağım hususunda sizleri bilgilendirmiştim hatırlarsanız.

Pazartesi sendromundan mıdır nedir bilemiyorum ama hafta sonu benim için biraz da yorucu geçtiği için hem fiziksel hem de psikolojik olarak bir türlü kendimi sabahtan beri o havaya sokamadım. Ha diyeceksiniz ki "ya alt tarafı basit bir şey yapıyorsun, yok motivasyon, yok o havaya giremedim, yok psikoloji filan deyip duruyorsun."

Valla sizin için basit gelebilir de benim için basit değil. Kendimin zevk almayacağı bir şeyi burada size icra etmek istemiyorum. Normal şartlarda birkaç gün önceden hazırlıyorum kendimi; şarkılar, konular, konuşmalar falan filan işte. Hani profesyonel olarak bu işi yapsam ancak bu kadar olurdu zaten )

Sonuç olarak, affınıza sığınarak bugün yayından feragat etmek istiyorum.
İsabet olmuş zira yine dinleyemecekmişim
Saatleri kuralım bence seninle :P
BayVERA isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla


Konuyu Toplam 2 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
 
Seçenekler


hd porno brazzers porno
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:00.
Forum Yazılımı ve Sürümü Site Bilgileri

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2010 - 2011, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Kuruluş Tarihi : 05.10.2010
Tasarım : ForumSal

 
  
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir."Şikayet" buradan bize ulaşıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
Forum Forumlar Forum Sitesi Etiket Sitemap