![]() |
![]() | #1 (permalink) | |
| ![]() sözel bölümler nelerdir 2 yıllık sözle bölümler 2 yıllık sözel bölümler nelerdir 2 Yıllık Sözel Bölümler Açık Hava Reklam Ürünleri ve Serigrafi Adalet Aşçılık Büro Yönetimi ve Sekreterlik Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Cilt Bakımı ve Güzellik Çini İşlemeciliği Çocuk Gelişimi Deri Konfeksiyon Diş Teknik Sekreterliği El Sanatları Ev İdaresi Fotoğrafçılık Fotoğrafçılık ve Kameramanlık Gastronomi ve Mutfak Sanatları Geleneksel El Sanatları Görsel İletişim Halı ve Kilim Halıcılık Halıcılık Desinatörlüğü Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Halkla İlişkiler ve Tanıtım Hazır Yemek ve Aşçılık Host ve Hosteslik (Otobüs) İlahiyat (Önlisans)(Açık Öğretim) İletişim ve Halkla İlişkiler Kuaförlük Mimari Dekoratif Sanatlar Radyo ve Televizyon Programcılığı Radyo ve Televizyon Yayımcılığı Serigrafi Sosyal Bilimler Tıbbi Dökümantasyon ve Sekreterlik Uygulamalı İngilizce-Türkçe Çevirmenlik Yerel Yönetimler | |
![]() |
![]() | #6 (permalink) |
| ![]() Adalet Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Fotoğrafçılık Fotoğrafçılık ve Kameramanlık Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Halkla İlişkiler ve Tanıtım İletişim ve Halkla İlişkiler Mimari Dekoratif Sanatlar Radyo ve Televizyon Programcılığı Radyo ve Televizyon Yayımcılığı Yerel Yönetimler
|
![]() ![]() | ![]() |
![]() | #7 (permalink) | |
| ![]() Alıntı:
![]() | |
![]() ![]() | ![]() |
![]() | #8 (permalink) |
| ![]() Bence 2 yıllık önlisans programını sayısal bolum okumaktansa sözel bolum okunmasını tavsıye ederım. Hem iş imkanı daha fazla.hemde ögrenciye bilgi bakımında katkısı sayısal bolumlere gore daha fazla oluyor.Sayısal bolumlerın genelı uygulama agırlıklı oldugu için labratuvar olması gerkıyor.ne yazıkkı buda ulkemız universitelerınde sıkıntı durumunda.aslınd hemen hepsınde var ama teknolojileri cok geri ![]() |
![]() ![]() | ![]() |
Etiketler |
bolumler, nelerdir, sozel, yillik |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Forum Yazılımı ve Sürümü | Site Bilgileri | ||
| |